Αιτήσεις Κατάληψης Κοινοχρήστων Χώρων για το 2025
Σας ενημερώνουμε πως για τα αιτήματα χρήσης κοινοχρήστου χώρου από καταστήματα Κ.Υ.Ε. για το 2025, η προθεσμία για την κατάθεση των αιτήσεων κατάληψης κοινόχρηστων χώρων είναι από 2/12/2024 μέχρι και τις 31/12/2024 και θα γίνονται στο Τμήμα Έκδοσης, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων & Προστασίας του Καταναλωτή του Δήμου.
Οι άδειες κατάληψης κοινοχρήστων χώρων θα δοθούν εφόσον πληρούνται όλα τα προβλεπόμενα.
Ως εκ τούτου θα πρέπει να μας καταθέσετε μέχρι την συγκεκριμένη ημερομηνία την αίτησή σας με τα παρακάτω δικαιολογητικά.
- Αίτηση (να αναγράφεται e-mail, τηλέφωνο, ΑΦΜ και ο χώρος που θα γίνει η κατάληψη).
- Σχέδιο (κάτοψη) του χώρου που θέλετε να χρησιμοποιήσετε με όλες τις διαστάσεις του ευρύτερου χώρου.
- Γνωστοποίηση καταστήματος Υ.Γ.Ε. που να προβλέπει χρήση κοινόχρηστου χώρου.
- Προσκόμιση δημοτικής ενημερότητας.
Σε περίπτωση που δεν μας προσκομίσετε κάποιο από τα άνωθεν έγγραφα, δεν θα εγκριθεί η αίτησή σας και δεν θα λάβετε άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου για το 2025.
Χρήση κατάληψης κοινόχρηστων χώρων με κάδους αποκομιδής
Α. Για κατάληψη πεζοδρομίου
Αίτηση στο Δήμο
Β. Για κατάληψη στο δρόμο
1. Άδεια από την Τροχαία Αθηνών
2. Αίτηση στο Δήμο
Τμήμα Έκδοσης, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
& Προστασίας του Καταναλωτή