Με επιτυχία συνεχίστηκε ο Κύκλος Ομιλιών των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών

Με επιτυχία συνεχίστηκε ο Κύκλος Ομιλιών των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών

H συναισθηματική αγωγή των παιδιών προσχολικής ηλικίας ήταν το θέμα της 7ης κατά σειρά ομιλίας η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Απριλίου, στο πλαίσιο του Κύκλου Ομιλιών που διοργανώνει η Διεύθυνση των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών της πόλης.
 
Στην ομιλία της, η προσκεκλημένη εισηγήτρια και ψυχολόγος Χριστίνα Γρηγορέα, επικεντρώθηκε στα στάδια της συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών στη βρεφική και νηπιακή ηλικία, στο ρόλο των γονέων και των παιδαγωγών στην υγιή οριοθέτηση των δύσκολων συναισθηματικών αντιδράσεων, αλλά και στους τρόπους αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων.
 
Στη συνέχεια, η προσκεκλημένη ομιλήτρια και η ψυχολόγος των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, Μαριλίνα Μπαδικιάν, συζήτησαν με τους γονείς και τους παρείχαν συμβουλευτική καθοδήγηση σε θέματα που τους απασχολούν, μέσα από την παρουσίαση συγκεκριμένων περιστατικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γονείς θα παραλάβουν μέσω e-mail βιβλιογραφικές πηγές για το συγκεκριμένο θέμα.
 
Τους προβληματισμούς των γονιών άκουσε και ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος Χαρδαλιάς, που έδωσε το «παρών» στη συνάντηση. Ο Δήμαρχος της πόλης αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα διοργάνωσης των ομιλιών από τη Διεύθυνση των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών της πόλης, τονίζοντας χαρακτηριστικά «η προσέλευση και το ενδιαφέρον των γονιών για τις ομιλίες αποδεικνύουν στην πράξη ότι η πρωτοβουλία των Δημοτικών Σταθμών της πόλης μας έρχεται να καλύψει τα κενά στην ενημέρωση της οικογένειας σε πολύ σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη, την αγωγή και τις σχέσεις με τα παιδιά».
 
Οι επόμενες συναντήσεις είναι στις 20 Μαΐου με θέμα «Φυσιολογική ανάπτυξη λόγου και ομιλίας κατά την προσχολική ηλικία και οι κύριες διαταραχές τους», στις 3 Ιουνίου με θέμα «Τα όρια και η λειτουργία τους. Η ‘τιμωρία’ βοηθάει τελικά;», ενώ ο Κύκλος Ομιλιών ολοκληρώνεται την 1η Ιουλίου με το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.