Με επιτυχία, χαμόγελα και βαθιά συγκίνηση ολοκληρώθηκε ο φετινός κύκλος των συναντήσεων των Ομάδων Νοητικής Εξάσκησης και Ενδυνάμωσης Μνήμης που λειτουργούν στα Κ.Α.Π.Η του Δήμου μας, σηματοδοτώντας το κλείσιμο μιας δημιουργικής και γεμάτης προσπάθεια χρονιάς.
Η φετινή ολοκλήρωση είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς γιορτάστηκε μια διπλή επιτυχία:
- Ολοκληρώθηκε ο 3ος χρόνος επιτυχημένης λειτουργίας για τις πρώτες, «παλαιότερες» ομάδες, οι οποίες αποτελούν πλέον έναν σταθερό πυρήνα δημιουργίας και εξέλιξης.
- Ολοκληρώθηκε ο 1ος χρόνος για τα μέλη που ξεκίνησαν το ταξίδι τους τον περασμένο Σεπτέμβριο, ενσωματώνοντας με ενθουσιασμό τη νοητική άσκηση στην καθημερινότητά τους.
Τα Οφέλη της Νοητικής Εξάσκησης
Οι ομάδες αυτές αποτελούν μια ουσιαστική κοινωνική και υποστηρικτική πρωτοβουλία για την τρίτη ηλικία. Μέσα από εξειδικευμένες ασκήσεις μνήμης, προσοχής, λόγου και σκέψης, οι συμμετέχοντες δεν «ακονίζουν» απλώς το μυαλό τους, αλλά θωρακίζουν τη νοητική τους υγεία, ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους και προάγουν την ενεργό γήρανση. Το πιο σημαντικό, όμως, όφελος είναι η κοινωνικοποίηση και η καταπολέμηση της απομόνωσης, καθώς τα μέλη λειτουργούν ως μια δεμένη οικογένεια.
Κλίμα Συγκίνησης και Αναμνηστικά Συμμετοχής
Οι τελευταίες συναντήσεις εξελίχθηκαν σε μια γιορτή αγάπης. Σε όλους τους συμμετέχοντες δόθηκαν προσωπικά Αναμνηστικά Συμμετοχής & Προσπάθειας, ως μια ελάχιστη επιβράβευση για το πείσμα, τη ζωντάνια και την αξιοθαύμαστη θέληση που κατέβαλαν σε κάθε συνάντηση.
Το κλίμα ήταν φορτισμένο συναισθηματικά, με τα μέλη των ομάδων να εκφράζουν τον ενθουσιασμό και την ευγνωμοσύνη τους, ενώ οι αγκαλιές, τα δάκρυα χαράς και οι αμοιβαίες ευχές για ένα όμορφο και υγιές καλοκαίρι σφράγισαν με τον πιο όμορφο τρόπο αυτή τη διαδρομή.
Η Βασιλική Παναγιωτακοπούλου, Επισκέπτρια Υγείας και συντονίστρια των ομάδων, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Το κοινό μας ταξίδι στον κόσμο της σκέψης και της δημιουργίας απέδειξε για άλλη μια φορά ότι η θέληση για μάθηση και η ζωντάνια δεν έχουν ηλικία. Η τρομερή προσπάθεια αυτών των ανθρώπων και το χαμόγελό τους είναι η μεγαλύτερη επιτυχία μας. Τους ευχαριστώ από καρδιάς.»
Ο Δήμος μας, παραμένει πιστός στη δέσμευσή του για την έμπρακτη στήριξη, τη φροντίδα και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων της Τρίτης Ηλικίας, επενδύοντας σε δράσεις που προάγουν την υγεία και την ενεργό γήρανση.
Καλό Καλοκαίρι σε όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ μας!




