Με μεγάλη ικανοποίηση ανακοινώνεται ότι το 6ο Δημοτικό Βύρωνα κατέκτησε την 1η θέση στο Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης για τη φετινή χρονιά, ανάμεσα στα Δημοτικά του Βύρωνα.
Την επιτυχία γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Βύρωνα, Αλέξης Σωτηρόπουλος μαζί με τον εντεταλμένο σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Πολιτισμού, Αντώνη Μποζιάρη, εκφράζοντας τα συγχαρητήριά τους προς τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς για την υπεύθυνη στάση, τη συμμετοχή και τη συλλογική τους προσπάθεια.
Ως επιβράβευση για την επιτυχία τους, όλοι οι μαθητές του σχολείου θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εκδρομή σε προορισμό της επιλογής τους, με έξοδα του Δήμου, κατόπιν συνεννόησης με τους εκπαιδευτικούς και τον Σύλλογο Γονέων.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς τους, που στήριξαν την προσπάθεια τους!!

