Έσοδα
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πολιτών, το Τμήμα Εσόδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Βύρωνα είναι ανοικτό για το κοινό τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:
- Δευτέρα έως Παρασκευή: 8:00 – 13:30
Email: esoda@dimosbyrona.gr , Τηλ.: 213 2008628, 213 2008629, 213 2008630
Ενημέρωση του κοινού για τα ΙΒΑΝ των τραπεζικών λογαριασμών του Δήμου Βύρωνα
Όσοι επιθυμούν να εξοφλήσουν τις πάσης φύσεως οφειλές τους στο Δήμο Βύρωνα μέσω ηλεκτρονικής πληρωμής(Alpha Web banking) να χρησιμοποιούν τα κάτωθι ΙΒΑΝ.
1. Για οφειλές του Κοιμητηρίου (π.χ. Φύλαξη Οστών, Οικογενειακούς Τάφους κλπ) στο λογαριασμό της Alpha Bank με ΙΒΑΝ GR3201401720172002002010583
2. Για οφειλές ή Εγγραφές-Συνδρομές του Κολυμβητηρίου στο λογαριασμό της Alpha Bank με ΙΒΑΝ GR5401401720172002002010090
3. Για τις λοιπές πάσης φύσεως πληρωμές, που αφορούν το Δήμο στο λογαριασμό της Alpha Bank με ΙΒΑΝ GR9301401720172002002001046
Α) Στην Αιτιολογία πληκτρολογούμε την αιτία για την οποία θέλουμε να πληρώσουμε π.χ.
μηνιαία συνδρομή κολυμβητηρίου, συνδρομή Ιανουαρίου 2018 για ζωγραφική, δικαίωμα ταφής για τον Γ. (επώνυμο του θανόντος) Δ. (μικρό όνομα του θανόντος) του Χ.(μικρό όνομα του πατέρα του θανόντος), Φύλαξη Οστών για το έτος 2018(Ονοματεπώνυμο οφειλέτη/Αριθμός κιβωτίου-30€),συμμετοχή στο χωριό παραγωγών Δεκεμβρίου 2017 κτλ.
Β) Στα Στοιχεία πληρωτή πληκτρολογούμε το μικρό όνομα, επώνυμο, μικρό όνομα του πατέρα του, ΑΦΜ & ΔΟΥ του φυσικού ή νομικού προσώπου που θέλει να πραγματοποιήσει την πληρωμή π.χ Αθανασάκης Κώστας του Νικηφόρου,ΑΦΜ:012345678 (τα 9 ψηφία του ΑΦΜ) & ΔΟΥ: ΒΥΡΩΝΑ, Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, ΑΦΜ: 876543210 (τα 9 ψηφία του ΑΦΜ),ΔΟΥ ΙΓ’ Αθηνών κτλ.
Γ) Στη Πρόσθετη Πληροφορία πληκτρολογούμε επιπλέον ότι θεωρούμε ότι θα βοηθήσει περισσότερο στη ταυτοποίηση της πληρωμής.
Απαλλαγή Δημοτικών Τελών στην περίπτωση διακοπής ηλεκτροδότησης ακινήτου
Ακίνητα που δεν χρησιμοποιούνται σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή νόμιμου εκπροσώπου του και δεν ηλεκτροδοτούνται ύστερα από βεβαίωση της ΔΕΔΔΗΕ, απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας για όσο χρόνο παραμένουν κλειστά.
Σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠ. ΕΣ. 50329/19.12.2014, ο χρόνος έναρξης της απαλλαγής του ακινήτου από το συγκεκριμένο τέλος θεωρείται η ημερομηνία κατάθεσης των δικαιολογητικών (βεβαίωση διακοπής ηλεκτροδότησης της ΔΕΔΔΗΕ – υπεύθυνη δήλωση ότι το ακίνητο δεν χρησιμοποιείται) ώστε να καθίσταται ελέγξιμη από τον Δήμο η μη χρήση του ακινήτου.
Διακοπή παροχών ηλεκτρικής ενέργειας
Δικαιολογητικά
- Σχετική βεβαίωση διακοπής της ΔΕΔΔΗΕ
- Τελευταίος πληρωμένος λογαριασμός Παρόχου Ενέργειας
- Συμβόλαιο ή πιστοποιητικό καταχώρησης Κτηματολογίου για το εν λόγω ακίνητο
- Αντίγραφο Ε9
- Εξουσιοδότηση όταν η αίτηση δε γίνεται από τον ενδιαφερόμενο
- Υπεύθυνη Δήλωση για μη ηλεκτροδοτούμενο και μη χρησιμοποιούμενο χώρο
Βεβαίωση τετραγωνικών μέτρων για ηλεκτροδότηση ακινήτου
Δικαιολογητικά
- Πίνακας ποσοστών ιδιοκτησίας ή συμβόλαιο ακινήτου
- Αριθμό παροχής από ΔΕΔΔΗΕ (εάν δεν υπάρχει ρολόι της ΔΕΔΔΗΕ)
- Άδεια οικοδομής όταν πρόκειται για εργοταξιακό
- Αντίγραφο Ε9
- Αίτηση – Δήλωση
Μείωση 50% ή πλήρης απαλλαγή στην πληρωμή των δημοτικών τελών
Δικαιολογητικά κατά περίπτωση:
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
- Εκκαθαριστικό Εφορίας
- Συμβόλαιο Ακινήτου
- Αντίγραφο Ε9
- Βεβαίωση φοίτησης σε σχολές της τριτοβάθμιας βαθμίδας
- Βεβαίωση Στράτευσης
- Βεβαίωση ΚΕΠΑ για ποσοστό αναπηρίας >= 67%
- Μισθωτήριο συμβόλαιο (για ενοικιαστή)
- Υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη ότι συμφωνεί με τη μείωση/απαλλαγή των δημοτικών τελών
- Βεβαίωση απορίας
Δείτε την σχετική Απόφαση για τους δικαιούχους